Sveiki atvykę į Naglio Puteikio fanų blogą. Čia visa tai, kas netilpo paties N.Puteikio svetainėje

Gerbiamieji, visi neabejingi gerai žinomam visuomenės veikėjui Nagliui Puteikiui,
kviečiami prisidėti prie jo visuomenei "naudingos" veiklos nušvietimo.
Kadangi dėl didelio krūvio Naglis Puteikis savo oficialiuose bloguose

nespėja sutalpinti visos informacijos apie savo nuveiktus "gerus" darbus,
jam padėti nutarė jo prisiekusieji gerbėjai.
Sukurtas N.Puteikio fanų klubas. Tikime, kad N.Putekio gerbėjų yra labai daug.
Kviečiame visus registruotis
naglio.fanai@gmail.com.
Šiuo elektorinio pašto adresu laukiame ir visos informacijos apie N.Puteikio darbus,
kuriais jis dar nespėjo pasigirti savo oficialiuose informacijos šaltiniuose.
Už Klaipėdą klaipėdiečiams!
Įspėjimas. Šio tinklapio atsiradimas ir jo turinys su N.Puteikiu nebuvo derintas
ir niekada nebus derinamas...

2010 m. sausio 8 d., penktadienis

Naglio Puteikio paskyrimas 2000 m. "Klaipėdos laivų remonto" direktoriumi - KORUPCIJA.

DAUGELIS JAU NEPRISIMENA, KAD 2000 M. N.PUTEIKIS BUVO PASKIRTAS "KLAIPĖDOS LAIVŲ REMONTO" DIREKTORIUMI BE KONKURSO.
NORS KONKURSAS IR BUVO SURENGTAS, O JAME DALYVAVO NET 15 PRETENDENTŲ (PATS NAGLIS PUTEIKIS KONKURSE NET NEDALYVAVO),
KLAIPĖDOS APSKRITIES VIRŠININKO ADMINISTRACIJA, KURIAI VADOVAVO KONSERVATORIAI (DABARTINIS N.PUTEIKIO PAVALDINYS LAISVŪNAS KAVALIAUSKAS) BULDOZERIO METODU INFILTRAVO Į KLR NAGLĮ PUTEIKĮ, KURIS TAIP BUVO DEPORTUOTAS IŠ VILNIAUS, KUR PRISIDIRBO DĖL SAVO POLINKIO Į ŽALINGUS ĮPROČIUS.
TAI ŠTAI TOKIA NAGLIO PUTEIKIO KARJEROS PRADŽIA KLAIPĖDOJE. ĮDOMU KOKIA BUS PABAIGA?

LYG UŽMIRŠĘS (gal jam su atmintim kažkas?) SAVO KORUMPUOTĄ PAKILIMĄ Į DIREKTORIAUS KĖDĘ, NAGLIS PUTEIKIS IRONIZUOJA APIE UOSTO DIREKCIJOS VADOVO KONKURSĄ, KUR PATS DALYVAVO...



.....Kai buvo paskelbta, kad Susisiekimo ministerija organizuoja Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo konkursą, mažai kas abejojo, kad juo taps Eligijaus Masiulio partijos bendražygis geografijos specialistas ir europarlamentaras Eugenijus Gentvilas. Visiškai "skaidriai" nurungęs net tris konkurentus ir Susisiekimo ministerijos konkurse gavęs dagiausia balų. Vienas iš konkurso dalyvių Naglis Puteikis po jo rezultatų paskelbimo ironizavo: "Gaila, kad ministerija nusprendė pažaisti konkursą. Vieta jau seniai buvo paskirta E.Gentvilui. Mes net juokavome, kad konkurso sąlygose turėjo būti reikalavimas turėti barzdą, rūkyti pypkę, būti europarlamentaru".
......oi koks veidmainis tas mūsų Naglis...

Pastaba dėl vyriausybės nutarimo, kad 2009 m. turi būti stabdoma "Klaipėdos laivų remonto" veikla.


Naglis Puteikis dažnai prisimena Vyriausybės nutarimą, kuriuo dar prieš dešimtmetį buvo piešiama laivų remonto įmonės ateitis, tačiau čia jis galėtų patylėti, nes pats viešai šiuo nutarimu suabejojo dar pieš 8 metus, kai pats vadovavo "Klaipėdos laivų remontui" ir aršiai gynė privačių akcininkų interesus, nes ir pats tada jautėsi dideliu įmonės akcininku. KLR akcijų jis turi ir dabar...

Terminalui reikia privačių investicijų

2001 05 30, Verslo žinios, Nr. 105, 5p., Žinios

AB "Klaipėdos laivų remontas" ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija susitarė iki birželio 19 d. suderinti kruizinių laivų terminalo statybos grafiką. Darbus paspartintų terminalo operatorius, kuris galėtų investuoti į laivų remonto bendrovę.

Terminalo statybos darbų generalinis rangovas IĮ "Lokys" statybos darbus planavo pradėti dar praėjusį gruodį, tačiau, nesuderinus teritorijos detaliojo plano, kompensacijų "Klaipėdos laivų remonto" (KLR) bendrovei perkeliant gamybos veiklą prie kitų krantinių, jau dabar būgštaujama, kad terminalas gali būti nebaigtas statyti ir iki kitų metų vasaros sezono.

Terminalo statyba kainuos apie 10 mln. Lt, dar 3 mln. Lt reikės šalia esančiai akvatorijai išvalyti. Pagal dabar galiojančius normatyvus tokio užteršto grunto į jūrą negalima pilti. Todėl uosto direkcija tikisi, kad bus pakeisti normatyvai (projektas parengtas dar pernai) ir sumaišius jį su švariu gruntu vis dėlto bus leista pilti į atvirą jūrą.

Ieškos operatoriaus

Terminalo statybos tempai paspartėtų, jei būtų paskirtas jo operatorius. Tam reikia skelbti atvirąjį konkursą. Tačiau Algirdas Kamarauskas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai, sako, kad palankiau būtų, jei į KLR, kurio 70% akcijų valdymą perima Klaipėdos savivaldybė, investuotų privati kompanija ir KLR be konkurso galėtų tapti operatoriumi. Parduoti savivaldybės perimamas klaipėdiečių akcijas savo nutarimu gali leisti Vyriausybė.

Naglis Puteikis, KLR direktorius, įsitikinęs, kad 1995 m. priimtas Vyriausybės nutarimas, kad iki 2009 m. įmonė turi nutraukti veiklą, šiandien jau negalioja.

"Jis buvo priimtas įmonei dar esant valstybinei, o dabar norint likviduoti bendrovę, kurios 30% kapitalo yra privačiose rankose, reikia naujo nutarimo bei numatyti kompensacijas privatiems akcininkams",- aiškina p. Puteikis. Jis netiki, kad Vyriausybė tam skirtų papildomų lėšų. Tačiau KLR, kurio finansinė padėtis yra labai prasta, gali užsidaryti ir natūraliai dėl bankroto.

2 komentarai:

  1. Anonimiškas26/1/10 11:02

    Karocia nusukvaksejote konkreciai.. Danes 9 krikščionys demokratai tikrai dar yra.. mokescius uz patalpu komunalines moka klaipedos skyriaus JKL.. Taip kad skleidžiate šmeižta, už kuri Puteikis gali paduoti į teisma..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas13/3/10 19:55

    "Žinau, kad toks puslapis yra ir nujaučiu, kas jį sukūrė. Kas? Žmogus, kuris būna miesto tarybos posėdžių salėje", - tikino N.Puteikis.

    "Aš dėl to puslapio jokių psichologinių traumų nepatiriu", - kritiką ramiai priėmė N.Puteikis.

    Puslapio kūrėjai tikrai balansuoja ant ribos, kurią peržengus gali sulaukti atkirčio"

    "Nemalonu, kai puslapyje publikuotoje informacijoje buvo paliesta ir mano žmona, vaikai. Jei tai pasikartos, vaikus tikrai ginsiu", - ryžtingai kalbėjo N.Puteikis.

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/antanas-ir-daina-bosai-pries-smeizikus-dar-papildyta-266382

    AtsakytiPanaikinti